Life Advisor

A pozitivitás & motiváció forrása!

Miért akarj olyan lenni, mint a Mikulás?

2019. december 06. 15:40 - Life Advisor

santa_claus.jpgGrant Cardone bizony tud valamit arról, hogyan kell újjáépíteni az életünket. Szegény gyerek volt, küzdött a főiskolai tanulmányai kifizetéséért, majd Louisiana legjobb értékesítési oktatójától tanult. Mindeközben saját márkát épített és ismét felépítette az életét. A január nemcsak egy új év, hanem remek alkalom arra, hogy fontolóra vedd mely tulajdonságaid szeretnéd tükrözni a világban. Grant Cardone egyik legfontosabb tanácsa, hogy légy olyan, mint a Mikulás. A Mikulás ugyanis sikeres.

1. A Mikulás következetes

A Mikulás nem hagyja figyelmen kívül a határidőket. Ha megtenné, akkor az ünnep nem létezne többet. Évről, évre van Mikulás.

Sok embert azért vonz az értékesítés, mert vonzza őket a szabadság és hogy saját eredményeik mesterei legyenek. Az értékesítés lehetővé teszi néhány ember számára, hogy otthonról dolgozzanak és hogy betartsák a saját ütemtervüket. Az értékesítési jutalékok pedig nagy bevételt jelenthetnek ellentétben azzal, amikor havonta fizetést kapsz, amely addig nem növekszik, amíg valaki más nem dönt úgy, hogy fizetésemelést ad neked.

De ha nem vagy benne már a tipikus reggel 8 és este 5 közötti munkának, akkor is meg kell mutatnod, hogy mire vagy képes. A világ legnagyobb sikerei nagyszerű ötletekkel kezdődtek, de nincs eredmény kemény munka nélkül. Az emberek a Mikulás csodáiról mesélnek, holott a Mikulás napi 24 órában keményen dolgozik.

2. A Mikulásnak saját márkája van

Mi a közös minden sikeres márkában? Több ember tudja, hogy létezik, mint ahányan vásárolnak tőlük. Gondolod, hogy minden egyes személy, aki tudja, hogy létezel, vásárolni fog tőled? Valószínűleg nem. De az emberek ismerik, mert mindenki beszél róla. A Mikulás bármikor beléphet az otthonunkba, mert ismerjük őt.

Nem lehet félelemmel márkát építeni. Lehet, hogy a magánéletedben introvertált személyiség vagy, de bármit is akarsz eladni, extrovertáltnak kell lenned. A Mikulás jótékonysági munkát végez, de nem szerényen. Gondoskodik róla, hogy mindenki megtudja. Olyan nagyszerű dolgot hoz létre, amelyre az emberek emlékeznek.

Természetesen a termékednek önmagáért kell beszélnie, de neked is úgy kell intézned, hogy tudjanak róla az emberek, hiszen így fognak hozzád kerülni a vásárlók. Új ügyfeleket úgy tudsz legjobban megszerezni, ha beszélsz az ügyfeleiddel. A Mikulás nagy zajt csap. Minden üzletben jelen van.

3. A Mikulás mindenhol ott van

Habár biztos, hogy nagy ambíciókkal rendelkezel, ha a Life Advisort olvasod, előfordulhat, hogy hitetlen vagy, amikor a Mikulás képességeire gondolsz. Tényleg igaz, hogy a Föld minden kéményén lemászik, hogy minden fiúnak és lánynak ajándékot szállítson?

Grant Cardone szerint nem kell mágia ahhoz, hogy egyszerre ott legyél mindenhol. Grant Cardone megalkotott egy 10-szeres szabályt, amely kimondja, hogy bármit is akarsz elérni, 10-szer keményebben kell megpróbálnod elérni azt.

A Mikulás ennek a szabálynak a tökéletes példája : mindenhol ott van, mindenki hisz benne. De még azok is, akik esetleg nem hisznek benne, beszélnek róla.

Győződj meg róla te is, hogy mindenhol ott vagy. Vedd fel a tempót ebben az évben és legyél az az ember, akire mások felnéznek.

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

A LifeAdvisort megtalálod a legnépszerűbb közösségi oldalakon is!

Likeold az oldalunkat a FACEBOOKON!

Kövess be INSTÁN is!