A boldogság nem mítosz - így teremtheted meg

2021. február 18. 10:21 - Life Advisor

hapiness_strategy.jpgHa bármikor elmélyedtél már a boldogsággal kapcsolatos videókban, könyvekben, blogbejegyzésekben, akkor bizonyára már te is megértetted, hogy az igazi boldogság és kiteljesedés belső munka. Senki sem tehet téged boldoggá, legalábbis nem adhat neked fenntartható boldogságot, csak te magad. Vannak persze olyan pillanatok, amikor a másoknak való segítség során jól érzed magad, de a boldogság belülről fakad. A boldogság akkor következik be ugyanis, amikor előrelépsz a céljaid felé és akkor lesz valós, ha hitelesen éled az életed. Ha te is küzdesz azzal, hogy hogyan tudnál következetesen olyan szokásokat kialakítani, amelyek boldogsághoz vezetnek, akkor íme 4 stratégia, amely segíthet bőségesen megélned a boldogságot.

 

1. Jelentős célok + elengedő alvás

Az alvás egyike azoknak a dolgoknak, amelyekről tudjuk, hogy többre van szükségünk, de gyakran félretoljuk, mert úgy érezzük, hogy más dolgok fontosabbak. A tartós siker egyik kulcsa az, hogy elengedő energiával rendelkezünk céljaink megvalósításához. Elég energiád pedig nem lesz, ha nem alszol.

Az alváshiány kimeríti az energiáinkat, lelassít minket és sokkal ingerlékenyebbek leszünk. A sikeres vezetők mindent megtesznek annak érdekében, hogy az egészséges szokásaikba a megfelelő mennyiségű és minőségű alvást is beépítsék. De mennyi az "elegendő" alvás? Ez minden embernél más, annyi, amennyit a testünk diktál. Rajtad múlik, hogy figyelsz-e önmagadra, a testedre és megnézed, hogy mennyi alvásra van szükséged.

2. Testmozgás = Hangulatváltozás

Nem akarok senkit megtéríteni a testmozgás szükségességével kapcsolatosan. Rengeteg olvasnivalót találsz már a fizikai aktivitás fontosságáról. Amit meg kell értened, hogy minden alkalommal, amikor testmozgást végzel, megváltozik az állapotod. A fizikai mozgás ugyanis azonnali hatást gyakorol az érzéseinkre. Ha dühös vagy, menj el egy rövid kocogásra. Ha nem jó a hangulatod, kapcsold be a kedvenc zenéd és táncolj. Ha álmos vagy, állj fel, nyújtózkodj és figyelj a légzésedre.

A testmozgás az egyik legegyszerűbb módszer a megfelelő energiagazdálkodás biztosításához. Emellett a hosszú élethez is elengedhetetlen. A testmozgás valamint a szükséges üzemanyag (táplálék) biztosítása a testünknek segít abban, hogy vállalhassuk azt a kemény munkát, miszerint önmagunk legjobb verziójává vállunk.

A boldogság a megfelelő gondolkodásmóddal jön létre, ha irányítod az érzéseid,érzelmeid és tudod, hogyan lehet jobb állapotba kerülni, ha valami esetlegesen felzaklat. A testmozgás pedig remek segítség mindehhez.

3. Teremtsd meg az ideális munkahelyed

Nagyon sok időt töltünk azzal, hogy kifizetjük a számláinkat és megpróbálunk pénzügyi stressztől mentes életet élni. Ehhez használjuk a munkahelyünket vagy vállalkozásinkat, mindezek viszont az életünkre is hatással vannak.

Ha boldogságot akarsz teremteni az életedben, meg kell teremtened az ideális munkakörülményeidet is. Ha jobb munkára törekszel, használd az internetet, hogy megtudd, mire van szükséged, hogy megkapd a megfelelő munkát és kezdj el ezen dolgozni. Ha üzletet akarsz indítani, használd fel a rendelkezésedre álló összes eszközt és technológiát. Tisztázd magadban, hogy kinek és miben szeretnél segíteni.

Az élet túl rövid ahhoz, hogy a heted jelentős részét nyomorultan töltsd és pénzügyi stresszt érezz. A jobb munkahelyi helyzethez vezető út nem könnyű, de az előttünk járók bebizonyították, hogy lehetséges. Keress vagy teremts magadnak egy olyan munkát, amely kielégít téged és a boldogságod megteremtésének útján áll, mert éled egyik legnagyobb kihívást jelentő területe segít kiteljesíteni a céljaid.

4. Fejezd be az összehasonlítgatásokat

A közösségi média és a mások számára elérhető nyílt hozzáférés olyan kultúrát hozott létre, amely összehasonlítási szindrómában szenved. Folyamatosan látjuk mások sikereit és ettől tehetetlennek érezzük magunkat. Látjuk, hogy mások győznek és ez táplálja a keserűségünket, irigységünket és ingerültségünket. Csalódottak vagyunk, mert úgy tűnik, hogy nekünk minden sokkal tovább tart. Az összehasonlítgatás teljesen szétzúzza az egónkat.

Ha boldog életet akarsz élni, akkor a saját személyes utadat kell járnod. Ennek minden egyes nap rólad kell szólnia és az egyetlen összehasonlítás, amit megengedhetsz magadnak, hogy a mai énedet összehasonlítod a tegnapi éneddel.

Versenyezz azért, hogy jobb legyél, mint előző nap. Fogadd meg, hogy minden nap a legjobbat nyújtod. Ebből az következik, hogy ténylegesen jobbá válsz és nem aggódsz azon, hogy jobb vagy-e mint valaki más.

Nem fantázia vagy mítosz, hogy minden nap boldog lehetsz, még akkor is, ha az élet nem a tervek szerint alakul. A boldogság tanulható, mint bármi más. Képezheted az elméd, a tested és a szellemed arra, hogy bármit megtegyen a kiteljesedett életért. Minden nap boldog lehetsz, ha te úgy döntesz.

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

Likeold az oldalunkat a FACEBOOKON!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvisor.hu/api/trackback/id/tr4916431214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2021.02.18. 19:07:01

4. Pedig fontos dolog olyan szemszögből, hogy megfigyeljük ki mennyit "ér" és a saját igazságérzetünket követve reagáljunk a humán környezetre O-O
süti beállítások módosítása