4 ok, amiért a versenytársaid jobbak nálad

2019. június 03. 07:30 - Life Advisor

competitors.pngA verseny az üzleti világ lényege. Bár ez elsősorban azoknak az ügyfeleknek jó, akik folyamatosan új céget keresnek hogy a legjobbat válasszák, ellenben a vállalkozók számára ez inkább nehézségeket okozhat. Az üzleti élet kiválóságának klubjába nem mindenki tartozhat bele. A kutatások azt mutatják, hogy a legtöbb vállalkozás valószínűleg az első 18 hónapban csődbe is megy. Ennek egyik oka a piacon tapasztalható verseny. Azok, akik túlélnek, rendkívül fontos, hogy figyeljenek a versenytársaikra is miközben gyakran újítják a saját cégüket is. Mutatok 4 lehetséges okot, amiért a versenytársaid jobbak, mint te.

1. Közösségi média jelenlét és ismertség

A közösségi média a közelmúltban nagy jelentőségre tett szert az üzleti életben. A közösségi média követőid és a visszajelzéseik fontos mutatók lehetnek a versenyképes környezetben való fennmaradásban. A vállalatok többsége több médiaplatformon is jelen van, mint a Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, hogy reklámozzák a termékeiket, szolgáltatásaikat. Ha ezt a versenytársak felismerik, akkor ők is megtesznek mindent, hogy jobb ajánlatokkal rukkoljanak elő.

2. Google helyezés

A weboldalunk keresőoptimalizálása és az, hogy a Google keresési találatok esetében az első oldalon kapjunk helyet szintén fontos célunk lehet. A versenytársad szintén minden elkövet azért, hogy a Google első oldalán jelenjen meg, sőt, hogy a te céged felett jelenjen meg. A rangsorba előrekerülhetsz azzal, ha javítasz a tartalom minőségén, fókuszálva az ügyfeleid igényeire és az ennek megfelelő tartalom készítésre. Ezáltal több látogatót szerzel, többen kattintanak rád, így a Google szerint értékes oldal leszel.

3. Weboldal látogatottság / Márkanév

Amikor megjelennek a látogatottsági statisztikák, akkor neked is meg kell tudnod, hogy te és a céged, hol helyezkedik el a listában és mit tudsz tenni annak érdekében, hogy előrébb kerülj.

A következő lényeges pont, hogy a márkaneved le legyen védetve, a saját márkád identitásának megőrzése érdekében. Így anélkül reklámozhatod, hogy aggódnod kellene, hogy bárki visszaél ennek a használatával.Ne engedd, hogy a te gondatlanságodból a versenytársaid előnyt kovácsoljanak.

4. Kevesebb értékesítés, nagyobb ügyfélközpontúság

Természetesen fontos a bevétel az üzleti életben. Azonban az ügyfelek azok, akik tovább adhatják a céged jó hírnevét. Annak ellenére, hogy kiváló szolgáltatást nyújtasz, de ezt az ügyfelek nem ismerik el és nem jelzik vissza, akkor nem fogsz tudni fejlődni.  Sok cég kevesebb ügyfelet vállal be annak érdekében, hogy nagyobb ügyfélközpontúságot tudjanak elérni, ezeket akár ügyfél nyomon követéssel, mentorprogramokkal stb.

A versenytársak nyomon követése nehéz feladat, de az ügyfelek számát kiszámítani még nehezebb. Mivel nem lehet megakadályozni, hogy új vállalkozások lépjenek a piacra, fontos, hogy az ügyfelekre összpontosíts és megadd nekik, amit akarnak.

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

A LifeAdvisort megtalálod a legnépszerűbb közösségi oldalakon is!

Likeold az oldalunkat a FACEBOOKON!

Kövess be INSTÁN is!

komment
süti beállítások módosítása