Így használják az Out of Office üzeneteket a sikeres emberek

2019. január 23. 07:30 - Life Advisor

out_of_office_mail.pngA legtöbb automatikus email egy általános, udvarias email üzenet, amely sajnos mindig ugyanazon a sablon alapján épül fel. A sikeres emberek azonban nemcsak udvariasak szeretnének lenni, de hozzá adott értéket is nyújtanak annak érdekében, hogy hatással legyenek ránk még ha éppen nincsenek is elérhető közelségben. Használd ki te is a lehetőséget arra, hogy az embereket naprakészen tájékoztasd, megmutasd mit csinálsz éppen. Íme néhány tipp sikeres emberektől az automatikus válasz emailek használatához.

1. Használd az automatikus válaszokat akkor is, ha dolgozol

Nem kell nyaralnod ahhoz, hogy használd az automatikus válaszokat. Ha éppen egy konferencián vagy irodán kívüli csapatépítőn vagy, azt is írd meg.

Írhatod például, hogy " Jelenleg éppen egy marketing konferencián tartok előadást, ezért csak korlátozottan férek hozzá az emailjeimhez. Addig is nézd meg a rendezvény többi kiváló előadóit."  Ezzel kiemelheted a te személyes tevékenységed és bemutathatsz más nagyszerű embereket is.

2. Adj hozzá egy linket például egy érdekes cikkről

Ha nem vagy az irodában, remek lehetőség megtartani az embereket olyan cikkekkel, amelyek relevánsak a munkádhoz, vagy netán éppen te írtál. Ha neked is tetszik ez az ötlet, akkor mindenképpen figyelj arra, hogy a legközelebbi alkalomnál újabb és újabb linkeket ossz meg. Hidd el, hogy az emberek igenis értékelik, ha továbbra is értékes információkat osztasz meg velük.

3. Oszd meg az utazási élményeid

Ha munka miatt vagy szabadidődben utazol figyelj az élményekre és a veled történő eseményekre. Lehet, hogy találkozol valakikkel a csapatodból vagy találsz valami munkával kapcsolatos helyszínt, képet, helyzetet stb. Például, ha tanár vagy, akkor akár egy a tárgyadhoz közel álló tárgyról, múzeumról stb. is készíthetsz képet. 

Figyelj arra, hogy olyan élményt ossz meg, ami másokat is produktivitásra ösztönöz. Másrészt pedig olyan élményeket és tapasztalatokat ossz meg, amelyek hozzáadott értéket képviselnek.

4. Oszd meg másokkal a közelmúltban elért eredményeket

Ha átmenetileg nem vagy elérhető, akkor oszd meg a közelmúltban elért eredményeid. Hadd ismerjék meg egy sikeres projekted vagy ha éppen egy új csapathoz csatlakoztál. Ha büszke vagy rá és olyan információról van szó, amely publikus, oszd meg. 

Mindez segítségére lehet másoknak, hogy megértsék mivel is foglalkozol valójában, miben tudsz nekik segíteni stb. Sőt, lefordíthatod másoknak is a foglalkozásod, ha épp karrier váltáson vagy előrelépésen gondolkodsz.

5. Ismertesd a terveid

Nemcsak a múltbéli eredményeket, de a jövőbeli eseményeket is beleveheted az automatikus válaszokba. Legyen szó közelgő projektről, partnerségről stb. Teremts lehetőséget az embereknek arra, hogy miután visszajöttél megkeressenek és érdeklődhessenek min dolgozol éppen. 

Az automatikus válaszok tehát nem csak arról tájékoztathatják az embereket, hogy nem vagy az irodában és nem vagy elérhető. Lehetőséged van ugyanis arra, hogy érdekes témákról számolj be, megmutasd min dolgozol és ezáltal motiváld és inspiráld őket is.Tedd meg magadnak ezt a szívességet és használd ki a lehetőségeid.

 

 

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

A LifeAdvisort megtalálod a legnépszerűbb közösségi oldalakon is!

Likeold az oldalunkat a FACEBOOKON!

Kövess be INSTÁN is!

komment
süti beállítások módosítása