Life Advisor

A pozitivitás & motiváció forrása!

7 tipp, hogyan tanulhatsz a félelmeidből!

2018. október 08. 07:30 - Life Advisor

aaron-thomas-560182-unsplash.jpgA félelem megtapasztalása teljesen normális. Azt jelenti,hogy ember vagy és a természetes túlélési ösztöneid jól működnek. Képzelj csak el egy félelem nélküli embert, amint átúszik egy krokodilokkal teli folyón, tudod,hogy miről beszélek. A félelem talán több,mint bármely más érzelem, de a félelem tette lehetővé,hogy az ember virágzó faj maradjon. Ha a félelem nem létezne, rövidesen mindannyian kihalnánk. De a józan ész nélküli félelem csupán felesleges negatív dráma az életünkben. Ha pedig megengedjük,hogy megbénítsák az életünket, az végzetes lehet.

A mai világban az összes félelmünk irracionális méreteket ölt. Mindentől félünk és minden bolha méretű félelmünkből képesek vagyunk elefánt méretűt varázsolni. Félünk, hogy fizetésemelést kérjünk. Félünk követni a szenvedélyünket, mert tudjuk,hogy elveszíthetjük a standard napi 8 órás munkanapjainkat. Szeretnénk megtanulni új dolgokat, de félünk,hogy nem leszünk képesek rá. Ez a felesleges félelem pedig a legtöbb esetben azt eredményezi,hogy meg se próbáljuk.

A félelem egy olyan ima, amivel olyan dolgokat vonzunk magunkhoz, amire abszolút semmi szükségünk. Ezért fontos,hogy minél előbb megtanuljuk leküzdeni őket.

Íme 7 technika, ami segíthet :

1. Értsd meg azokat a tényezőket, amelyek kiváltják a félelemeid

A félelmed ésszerű vagy irracionális? Az ésszerű félelem, ésszerű, az irracionális azonban azonnal kiirtandó az életedből. Szabadulj meg az irracionális félelemek által cipelt súlyoktól.

2. Ha csak nem életveszélyről van szó, hagyd, hogy a félelem kijátssza magát

Végül rájössz, hogy az érzelmeid jobban stressz alá helyeztek, mint maga a félelem.

3. Helyezd a figyelmed valami másra

Ha a félelem nem érzékeli az állandó fókuszt és ellenőrzést, pánikba esik. Kezd légzéssel! Tudatosan lélegezz be majd ki és rájössz,hogy a félelem közben is képes vagy kontrollálni magad.

4. Fizikailag is küzdj a félelem ellen

Magabiztos testtartás és testbeszéd elengedhetetlen, hogy leküzd a félelmet. Sugározz már most talpraesettséget, elszántságot, magabiztosságot. Mutasd meg a félelemnek, hogy készen állsz,hogy végezz vele!

5. Pszichológiai kontroll

A fentieket egészítsd ki pozitív gondolatokkal. Fókuszálj a jó dolgokra, kiváló eredményekre és a célokra.

6. Beszélj magabiztosan és pozitívan

Amikor mentális céllal beszélgetsz magaddal, pozitívan és magabiztosan kell beszélned. Ugyanezt kövesd akkor is,ha másokkal beszélsz.

7. Használd a félelem-megtörést rendszeresen és szokássá válik

Ha már rendszeresen képes vagy alkalmazni a fent leírtakat egyre gyakorlottabb leszel és az irracionális és értelmetlen félelem nem lesz többé része az életednek.

Hihetetlen, hogy a félelem milyen elképesztő hatásokat okozhat az életünkben. Több millió embert tart vissza a sikertől és attól az élettől, amelyre vágynak. Győzz, nézz szembe a félelemmel és kovácsolj belőle tőkét!

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

A LifeAdvisort megtalálod a legnépszerűbb közösségi oldalakon is!

Likeold az oldalunkat a FACEBOOKON!

Kövess be INSTÁN is!