Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[Life Advisor Q&A] - A feleségem be akarja osztani a szexet. Kudarcot érzek.

2021. április 08. 07:30 - Life Advisor

schedule_sex.jpg"Egyenesen a lényegre térek. A feleségemet és engem teljesen eláraszt a munka és a gyerekek, így nincs sok időnk szexre. Ennek kiküszöbölésére a feleségem azzal az ötlettel állt elő, hogy osszuk be a szexuális együttléteket és szó szerint ütemezzük be a szexet a közös Google naptárunkba. Emiatt úgy érzem, hogy alapvető kudarcot vallottunk valamiben. Szerinted?" Zoli (35) levele minket is meglepett kicsit, hiszen elsőre szokatlan ötletnek tűnhet naptárba előre beírni, hogy mikor fogunk legközelebb szexelni a párunkkal. Tényleg ennyire felgyorsult a világ? Lehet egy pár ennyire elfoglalt? Vagy Zoli felesége egy eszméletlen jó ötlettel állt elő?

 

 

Segítségre van szükséged? Elakadtál? Problémád van? Aggódsz? Kételkedsz?

Írd meg történeted a lifeadvisor@lifeadvisor.hu email címre!

Kedves Zoli!

Egyből a kérdésedre válaszolva, szerintem rosszul érzed a kudarcot. Erre az ötletre úgy is tekinthetsz, hogy sokkal több szex lesz az életetekbe. Emiatt pedig miért panaszkodna bárki is?

Valami miatt viszont kudarc érzést váltott ki mindez belőled. Valószínűleg neked az az elképzelésed, hogy a szexnek spontánnak és szenvedélyesnek kell lennie. Végül is a filmekben is ezt látjuk. Ugyanígy érezzük magunkat a kapcsolat elején is, ami megmagyarázza, hogy a szexuális együttlét beütemezésének javaslata miért kelt benned dühöt és a kudarc érzését.

Azonban beszéljünk világosan : a dolgok változnak. Most gyerekeitek vannak és dolgoztok, ami nem kevés stresszet is feltételez. Szerintem értékelendő, hogy mindketten szeretnétek szexelni, még akkor is, ha az életeteket egy-két dolog most jelentősen megnehezíti. Ez óriási dolog, sok pár egyszerűen homokba dugná a fejét és feladnák. Majd lesz valahogy.

A leveled alapján úgy tűnik, mintha rabja lennél annak az irreális elvárásnak, hogy a szexnek a hosszútávú kapcsolatokban is olyan spontánnak kell lennie, mint ahogy az a kapcsolatotok elején történt.

Felmerülhet benned, hogy ez az "ütemezett szex" elavult vagy fantáziátlan lesz. Bármi is legyen a háttérben úgy gondolod, hogy rosszabb lesz, mint a spontán szex. Ez nem feltétlen igaz. Ez a fajta ütemezett szex jobb is lehet, mert van időd felkészülni. Megtervezheted, különlegessé varázsolhatod, minden alkalommal különböző dolgokat csinálhattok, újra elcsábíthatjátok egymást, felpezsdíthetitek egymást már előre stb.

Amire ezzel az ötlettel kapcsolatban figyelned kell, hogy ne váljon a szex sablonossá. Ez azért történhet, mert nem akkor szexelsz, amikor spontán erre vágyaz érzel, hanem azért csinálod, mert tudod, hogy a szex jó neked és szereted a szexet.

Szerencsére van valami, amit "reagáló vágynak" neveznek. Alapvetően a szex iránti vágy az, amit csak akkor kezdünk érezni, miután elkezdtünk olyan szexuális tevékenységet folytatni, ami felkelti a testünket, mielőtt az agyunkban a vágy elkapna minket. Más szavakkal, eltarthat néhány pillanatig, mire képes lesz a szexre és ez teljesen rendben is van. Az, hogy rögtön még nem érzed az ingert a testedben, amikor megérintetitek egymást még nem jelenti azt, hogy néhány pillanat múlva nem lesz részed eszméletlen szexben.

Engedd el a kudarctól való hamis félelmeid és hogy az ütemezett szex esetlegesen valami rettentő dolgot hoz a párkapcsolatodba. Megfogod látni, hogy bolhából csináltál elefántot és hogy egyáltalán nincs okod kudarcot érezni. Inkább élvezd a szexet továbbra is, jobban jársz. 

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

Likeold az oldalunkat a FACEBOOKON!

63 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvisor.hu/api/trackback/id/tr6216493082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Örömhernyó 2021.04.09. 07:05:05

Nagyszerű. Azokon a napokon, amikor a feleség nem akar veled szexelni, te beütemezhetsz egy másik nőt. Nyilván ez nem kötelelező, csak egy lehetőség.

artist_not_engineer 2021.04.09. 07:05:56

Két kisgyerekkel, rengeteg munkával és lakásfelújítással szinte teljesen eltűnt az életünkből a szex. Nálunk én mondtam ki a feleségemnek, hogy márpedig lesz újra. Akkor is, ha szervezni kell. Eleinte nagyon furcsa volt. Feleségem várta volna továbbra is a spontaneitást. De aztán belejöttünk. Sokkal többet beszélgetünk a vágyainkról. Lehet tervezni, hogy mit csinálunk legközelebb. Most már harmadik éve csináljuk így, és eljutottunk oda, hogy sokkal jobb a szex, mint bármikor korábban az életben. Rengeteget tanultunk saját magunkról és egymásról is. Hatalmas fejlődésen mentünk át mindketten. Van, hogy közösen maszturbálunk. Elmeséljük egymásnak a fantáziáinkat, és nézzük egymást élvezés közben.
Szóval sokkal tudatosabbak lettünk, ettől elmélyültebbek, ami pedig jót tett a szex minőségének és mennyiségének is.

Viola68 2021.04.09. 07:05:59

Régen olvastam a " szex" szót ennyiszer egy írásban. Felületes vagyok, de a nyelvezet alapján nő írta. Pld a felkészülhetsz, meg a különleges az Zoli számára a válás lesz. Ha egy házasságban a naptár lesz a kiindulási pont, akkor az már elveszett.

JoeJackRopi 2021.04.09. 07:19:24

@Viola68: Nekem nem úgy jött le, hogy a naptár lesz a kiindulási pont. A feleség eszközként szeretné használni, amivel remélhetőleg megkönnyíti az életüket.

Na persze tipikus magyar mentalitás és hozzászólás a tiéd. Ha az ember változtatni akar és tesz valamit az szar, nem fog működni vagy ahogy írtad "ha a házasságban a naptár lesz a kiindulási pont, akkor az elveszett". Inkább ne tegyen semmit? Inkább dugja homokba a fejét? Inkább éljen besavanyodott életet? Azt már elegen csinálják, nem jó móka.

Miér lenne válás náluk? Éppen azon vannak, hogy javítsanak valamin, nemcsak a seggükön ülve várják az életük jobbra fordulását, mint a többség. Szerintem ez értékelendő és ahelyett, hogy erősítenénk a "bármit csinálsz, szar lesz" felfogást inkább adjunk egy kis motivációt, bíztatást.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2021.04.09. 07:31:37

Bocsi, de ha enyém a kedd és a csütörtök asszonykádnál, akkor nyilván beosztással kell élnie.

Matthew30 2021.04.09. 07:31:38

@Viola68: Ennek majd fuss neki újra. Ha nem értené, hogy miért, akkor csak holnap, hátha addigra beérik.

@JoeJackRopi: Nekem is hasonló a naptárral kapcsolatos véleményem, viszont nem értem, hogy miért nekünk kellene motivációt adni. Ezt szerintem Zolinak kell majd a saját életében megtalálni. Persze bíztathatjuk, amit én is megteszek és remélem, hogy el múlik a felesleges kudarc érzés és hogy minden a helyére áll. Azt meg különösen, hogy nem "Viola68" a feleség, mert akkor nem a beosztott szex miatt lesz vége a kapcsolatnak.

Én egyébként emelem kalapom Zoli előtt - aki nyilván nem Zoli, mivel ahogy anno olvastam a Blogger minden esetben megváltoztatja a nevet mielőtt az olvasói levélből itt blog poszt lesz - mert látszik a tenni akarás és hogy fontos neki a házassága. Az ilyen hozzáállás már fél siker.

StickyLaj2678 2021.04.09. 07:43:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nem vezértroll vagy hanem egy nagybetűs IDIÓTA!

Ha meg "csak vicc" akart lenni, elég gyenge, inkább próbálkozz újra csak ne itt és ne más életén ércelődve.

PennyUS 2021.04.09. 07:43:21

@Viola68: Talán mert a szexről van benne szó?

Beukto30 2021.04.09. 07:43:25

Szerintem se kellene ettől ennyire rettegni, simán működhet. Attól se félnék, hogy a spontaneitás élveszik. Jó persze ezzel a beosztásom módszerrel valami új dolog jön az életünkbe, amihez alkalmazkodnunk kell, de egyrészt ez nem olyan, amit ne lehetne megtenni, másrészt meg ugye minden változik, semmi sem állandó.

Örülj neki, hogy a feleséged ötletel és biztosra akár menni, hogy egymásra is jut bőven elég idő. Mellesleg lehet, hogy ez az egész átmeneti és a további céljaitok, terveitek ismét átrendezhetnek mindent az életetekben teszem azt több szabadidőtök lesz vagy már annyira nem lesz stresszes a munka vagy sikerül megoldanotok mondjuk egy házvezető vagy egy babysitter jelenlétét stb.

kunzoo 2021.04.09. 07:46:15

Nincs ebben az ötletben semmi rossz.
Több kisgyerek nevelése időigényes dolog. Ha az ember nem az éjszaka közepén akar egy gyors kufircot hanem megadja a módját, szervezni kell.

exilis 2021.04.09. 08:46:29

Persze, egy kiüresedett házasságban ez is jobb, mint recskázni a zuhany alatt, így csak hajrá. Azért néha kefélj egy rendeset is valamelyik kolléganővel, hogy érezd, hogy még férfi vagy.

Vén motoros 2021.04.09. 08:46:34

Én ebben konzervatív (maradi?) álláspontot képviselek. Szóval, ha a házassághoz mostanában hozzátartozik a 20 oldalas házassági szerződés, részletezve a magán- és a közös tulajdonú vagyon megosztását, és válás esetére a vagyonmegosztás szempontjait, a szex meg előre programozva naptár szerint, mint ahogy anno Chuchill levelezte le a vidéken élő feleségével, akor miaf@sznak oda a házasság? Ennél kényelmesebben, és lehet, hogy még olcsóbban is szervezheti a "férj" az életét hagyományos barátnők háremével, vagy akár luxus call-girl bevonásával.
Szerelem, szeretet, romantika az én szemenben abszolúte nem fér össze se naptáriban ütemezett szex-szel, se házassági szerződéssel, mely utóbbi - nyilvánvalóan - jó előre a válás óhatatlan bekövetkeuztével számol, azért fontos az egyik vagy mindkét fél számára. (Már Churchill-nél, a sok gyereke ellenére, meg a miniszterelnöksége ellenére is teljesen bizarr-nak tartom az olyan leveleket, amelyekben, miközben beszámolt a Londonban történtekről, közben odaveti, hogy "..és úgy tervezem, szombaton 17 és 18 óra között házaséletet fogunk élni...." Csak akkor még nem volt Google-naptár szolgáltatás.

exilis 2021.04.09. 08:46:35

Egy kiüresedett házasságban egymás biovibrátorának lenni kedd és csütörtök este mégis miben különbözik a kádban rejszolásnál?

Alick 2021.04.09. 09:18:51

@Vén motoros: A vagyoni szerződés fontos, ha:
- vagyoni egyenlőtlenség esetén, pl. az egyik félnek komoly céges üzletrésze van,
- az egyik fél rendszeresen emlegeti a vagyoni elvárásait a házassággal kapcsolatban.

semmi hatalmat senkinek 2021.04.09. 09:18:56

@kunzoo: nálam ez egyenértékű lenne a "továbbiakban egymással nincs szex" deklarációjával... olyan még soha nem volt életemben, hogy egy előre betervezett szex működött volna, pont akkor kedvem is lett volna... Úgyhogy én abszolút megértem a post íróját.

semmi hatalmat senkinek 2021.04.09. 09:18:59

@exilis: "Egy kiüresedett házasságban egymás biovibrátorának lenni kedd és csütörtök este mégis miben különbözik a kádban rejszolásnál?" - abban, hogy az utóbbi jobb:)))

Bandibacsi34 2021.04.09. 11:19:26

Ha anno a szultánoknak ez nem derogalt akkor rajta(igaz ők a több nő miatt csinaltak). Ha maskor kell kervenyezni mindig lehet(vagy ott vannak a rosszlanyok) , ha ninc smeg a kedv at is lehet utemezni...

semmi hatalmat senkinek 2021.04.09. 11:19:28

@Alick: "pl. az egyik félnek komoly céges üzletrésze van,"- azzal tökéletesen egyetértek, hogy ha a pár tulajdonában alkalmazottakat is foglalkoztató vállalkozás van, akkor kell szerződés, mert nem lehet kitenni az alkalmazottak egzisztenciáját a pár kapcsolati vitáinak.
"az egyik fél rendszeresen emlegeti a vagyoni elvárásait a házassággal kapcsolatban." - az ilyennel viszont nem szerződni kell, hanem lapátra tenni még jóval a házasság előtt

Vén motoros 2021.04.09. 11:19:29

@Alick: Ebben az erősen aszimmetrikus helyzetben garantált, hogy a házasság nem fog működni. Ilyen esetben mégis összeházasodni orosz rulett, de nem egy, hanem két golyóval.

Vén motoros 2021.04.09. 11:19:30

@semmi hatalmat senkinek: Gyakorlati tapasztalatom tanusítja, hogy igazad van. 31 éven keresztül volt egy állandó (de nem szingli...) barátnőm, értelemszerűen ebben az élethelyzetben ritkás a teljesen "spontán" alkalom, az együttléteket elengedhetetlenül szervezni kell. Nem a legharmonikuabb állapot. Küzdelmes tanulási folyamat volt, hogy a szervezett találkozókba virtuális spontaneitást vigyünk.

kommentes nikk 2021.04.09. 11:19:32

"Te mit tennél, ha a párod előre beírná a naptárba, hogy mikor szexeltek?" - mondanám, hogy az én naptáramban meg van még plusz 14 alkalom, de semmi gond, akkor azt abszolválom mással :) :)

Opi87 2021.04.09. 11:19:34

Minek, megyek a szeretőhöz, régen is így oldották meg.

igazi hős 2021.04.09. 11:19:38

"Lehet egy pár ennyire elfoglalt?" Ez most álnaivitás, ugye? Szerintem a legtöbbünk környezetében vannak ilyen párok.
Azt nyilván nem lehet garantálni, hogy az adott pillanatban mindkettőjük megfelelő hangulatban legyen, de az, hogy van egy közös idő, amit a munka, a gyerekek, a házi/házkörüli feladatok gondja nélkül egymásra szánnak, az szerintem pozitív. Arról nem ír Zoltán, hogy szeretik-e még egymást, de az asszony felvetése nekem azt jelzi, hogy igen.

kunzoo 2021.04.09. 13:49:08

@Vén motoros:
Azt hiszed az a call girl nem ír fel téged a naptárába? Csak úgy spontán létrejön a fizetős szex?

kunzoo 2021.04.09. 13:49:09

@semmi hatalmat senkinek:
Miért? A szombat esti randi nem előre eltervezett? Ha már nem diák valaki hanem munka is van, gyerekek, edzés, másodállás, szülőknek segíteni kell, lakásfelujítás, kertészkedés stb. akkor szervezés nélkül egyszerűen nem megy.

horrorpornó bábszínház 2021.04.09. 13:49:10

@semmi hatalmat senkinek:
Nem is tudom, az betervezett szexnek számít, ha a csajod 200 km-re lakik, és csak hétvégenként van baszás, mert nincs 200 km-es faszod, hogy szerdán is elérjen odáig?

Csak érdeklődöm.

horrorpornó bábszínház 2021.04.09. 13:49:11

Eláraszt a gyerekek?
Te aztán tudsz fogalmazni. Meg magyarul is.

De a blogger is bukna 5. osztályban magyarból.

Ha valaki ennyire hülye az íráshoz, miért akar írásban észt osztani, pláne hogy láthatóan neki is nagyon kevés van belőle?

Herli 2021.04.09. 13:49:17

Egy egészséges férfi 25 és 45 éves kora között a legaktívabb, és ha nem kapja meg az igénye szerinti intim ellátást, akkor nem kell csodálkozni, hogy beiktat olyan lehetőséget, mely neki megfelel, függetlenül attól, hogy ez elítélendő vagy nem.

semmi hatalmat senkinek 2021.04.09. 13:49:18

@igazi hős: "Azt nyilván nem lehet garantálni, hogy az adott pillanatban mindkettőjük megfelelő hangulatban legyen," - pontosan ez az... akkor mi értelme van az egésznek? Letudni a biológiai szükségletet? Azt lehet egyszerűbben is...

CoolKoon 2021.04.09. 13:49:28

Megpróbálom a posztolónak és a pár itt leledző fotelszakértőnek elmagyarázni, hogy mi az egésszel a baj: nem az, hogy be van tervezve, hanem maga a naptár. Hogy az egyik félnek egyáltalán eszébe juthat olyasmi, hogy betervezhet egy szexet úgy, mint pl. egy céges gyűlést vagy egy konferenciabeszélgetést. Igen, egyezzenek meg egy időpontban, jó, ha előkészítik a dolgot, de nem naptárral. Jézusom...

CoolKoon 2021.04.09. 13:49:31

@Bandibacsi34: "Ha anno a szultánoknak ez nem derogalt" - Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ott is inkább arról szólt a dolog, hogy ez státusszimbólum volt nekik, nem pedig az élvezetről...

CoolKoon 2021.04.09. 13:49:32

@JoeJackRopi: "Inkább ne tegyen semmit? Inkább dugja homokba a fejét? Inkább éljen besavanyodott életet?" - Szerintem olvass bele Orwell 1984 c. regényébe, hátha akkor rájössz, hogy nem a tenni akarással van a baj, hanem a naptárazósdival. Engem személy szerint legalábbis pont ennek a regénynek az idevágó részére emlékeztet a dolog.

CoolKoon 2021.04.09. 13:49:33

@Viola68: "Ha egy házasságban a naptár lesz a kiindulási pont, akkor az már elveszett. " - Hát igen, a cikk olvasása közben csak néztem, mint Rozi a moziban...

CoolKoon 2021.04.09. 13:49:34

@artist_not_engineer: "Sokkal többet beszélgetünk a vágyainkról." - Lehet, hogy már az elejétől fogva ezt kellett volna csinálnotok...

BuddhaMen3 2021.04.09. 13:55:03

@horrorpornó bábszínház: Te pedig a kommented alapján emberségből buktál meg már nagyon nagyon régen

DFK 2021.04.09. 14:54:32

@kunzoo: Nagyobb vagy nagy gyerekeknél még nehezebb a dolog. Azok ugyanis már nem mennek aludni este 9-kor, henem fent vannak akár éjfélig. Szóval csak a hajnali kufirc van, vagy napközbenre szerveztek időpontot. De most ez utóbbi se mehet, mert a kölkök digitális oktatásban vannak. Még moziba se küldheted őket...
Szóval, igen, normális, ha szervezni kell a dugást.

kodacx 2021.04.09. 14:54:34

"Mindent lehet... csak akkor nagyon szépen kérem, ne játszuk el, hogy meglepődünk az előre látható következményeken!"
- Kozma Vízkeleti Dániel, pszichológus, terapeuta -

Lehet nem szexelni a pároddal, meg leszarni a másik testi (LELKI!) igényeit! Még egy kapcsolatban, házasságban is!
Csak akkor ne lepődjünk meg azon, hogyha esetleg
- lesz némi feszkó, frusztráció, meg feszültség,
- esetleg kiüresedik a kettőnk viszonya,
- ő is bele fog szarni egy idő után a mi testi(LELKI!) szükségleteinkbe
- rákattan a pornóra
- szexelni fog mással
- vége lesz és elhagy

Mindent lehet!
Csak utána ne lepődjünk meg, ha bekövetkezik, ami abból előre láthatóan bekövetkezik!
Ja, és lehetőleg ne vágjuk a másik félhez a mi s(z)arunk volt a kapcsolat tönkremenetelében!

horrorpornó bábszínház 2021.04.09. 14:54:36

@CoolKoon:
Nekem inkább olyan sanda gyanúm van, hogy a csávó azt hitte, a Szulejmán dokumentumfilm.

Ott egyébként akkor volt dugás, amikor a szultán akarta, és azzal, akivel akarta, a háremlakóknak nem sok beleszólásuk volt, hogy éppen akarják vagy nem, vagy hogy fáj a fejük. Ha fájt, akkor fájós fejjel lettek megbaszva.

horrorpornó bábszínház 2021.04.09. 14:54:38

@BuddhaMen3:
Nem tudom, mi köze az emberségnek ahhoz, ha valaki megmondja egy analfabétának, hogy vagy tanuljon meg írni, vagy hagyja a picsába az egészet.

Persze a te helyesírásod alapján jónak magyarázok...

semmi hatalmat senkinek 2021.04.09. 14:54:39

@kunzoo: Ja... csak éppen az, hogy a szolgáltatónak van-e kedve hozzá vagy kevésbé, az az ő problémája, nem az enyém... ha meg nekem nincs kedvem, egyszerűen nem megyek el hozzá, és kész... összehasonlíthatatlanul más jellegű kapcsolat, még akkor is, ha adott a bf

semmi hatalmat senkinek 2021.04.09. 14:54:41

@horrorpornó bábszínház: Határeset... mert végülis egy hétvége hosszú, péntektől vasárnapig csak lesz benne olyan, amikor mindkettőnek van kedve is hozzá...

semmi hatalmat senkinek 2021.04.09. 14:54:42

@kunzoo: "Miért? A szombat esti randi nem előre eltervezett?" - a rendi igen, de hogy lesz-e utána szex, az rendszerint ott alakul ki, nem előre tervezett. A másik, hogy az ember egy stabil kapcsolatban azon van általában, hogy minél hamarabb maga mögött tudja a randizós időszakot, és összeköltözzön a párjával... azért egy működő házasságban vagy élettársi kapcsolatban a a randizós időszak szabályaira visszatérni durván nagy visszalépést jelent, egyáltalán nem biztos, hogy egy kapcsolat túléli...

Christian Smith 2021.04.09. 14:54:43

Édes istenem, ha nekem 1200 km-re van a parom és 3napom van az naptári szex, es az is ha naponta 2-3*szeretkezünk. Mi a bajotok? Hogy szeretitek azt akit elmeletileg szerettek? Hát amugy sietek napi minimum három naptari szex felé menni ...

BuddhaMen3 2021.04.09. 15:02:23

@horrorpornó bábszínház: Pedig megpróbáltam a te szinteden magyarázni, de látványosan nem sikerült. Mindegy, térj vissza a rockzenéhez meg a kedvelt romkocsmáidhoz (ha majd lehet) és igyál meg valamit (megint).

Mercel 2021.04.09. 15:02:40

Gratulálok a válaszhoz, sikerült több prekoncepciót is egyszerre belevinni.

A beküldőnek azt javasolnám, hogy gondolja át és hallgasson a saját józan eszére és érzéseire.

Almandin 2021.04.09. 18:21:56

Ha együtt élő pároknál ez a helyzet, az régen rossz. Hacsak nem az életmódjuk (pl. szűkös lakáskörülmények, gyerekekkel egy szobában lakás) kényszeríti a párt erre, akkor ez biztos jele annak, hogy az a fél, aki ezt akarja, már nem vonzódik a párjához. Kipipálandó kötelesség lesz belőle. Nagyon lelombozó.
Ennél már csak az a rosszabb, ha valaki egyáltalán nem akar szexelni a párjával. Az se ritka. Sok kapcsolat megy tönkre ilyesmin.

kunzoo 2021.04.09. 18:22:00

@DFK:
Az enyémek kicsik, de az istennek sem akarnak elaludni 10 előtt, szombaton meg pláne nem:)

Andy73 2021.04.09. 20:18:21

Nem tartom életszerűnek, hogy valaki egy bloggertol kérjen tanácsot, ha hasonló problémája van. Írásban, nyilvánosan, hogy aztán ne csak a saját levelét és a választ olvassa a blogon, hanem a kedves kommenteket is. Ez megint csak a szórakoztató rovat kategória.

Matthew30 2021.04.09. 20:29:40

@Andy73: Szerintem életszerű, hogy ilyen problémával írsz egy bloggernek, aki Lifecoach. A többivel pedig nyilván tisztában vannak/voltak a kérdezők, amikor írtak az oldalnak. Ha nem akarsz nyilvános választ keresel más lehetőséget, azzal viszont ha írsz, ezeket is vállalod.

Magára Zolira nézve sértő kommentet pl nem látok, az meg, hogy ez a téma szerinted szórakoztató rovat kategória elgondolkodtató. Remélem a saját problémáidon is ilyen könnyelműen szórakozol (majd).

Motorogre 2021.04.10. 09:33:13

Nem látom borzalmasnak a szitut: a nej innovatívan igyekszik az adott körülmények között is megőrizni a jjó kapcsolatot : más szavakkal a gyerekek érdeke is az, hogy a kapcsolat legerősebb kapcsa, a (jó) sex folyamatosan fennmaradjon. Hogy más lehetősége/ük van-e, az írásból nem derül ki.
Amúgy lehet már kora reggeltől izzani, hogy este anyu ... vár ! De még hogy !!
Az ütemezés nem kell minőség-romlást jelentsen (v.ö. pl. Mikulás, Húsvéti Nyúl, NAV szja...)
Sose nagyobb problémát !

kvadrillio 2021.04.10. 09:33:35

JAHHH.... a mobilon benyomod az ébresztőt.......hahahahahaaaa.......aztán a stoppert, hogy eddig és netovábbbb !% :O)))))...hááá..lehet ís élni egy ideig.......

Hogyan érezheted a vágyat a párkapcsolatodban?
Párkapcsolati - Házassági tanácsadás - Párterápiavágy

Pappné Szabó Anita házassági tanácsadó

Szeretnéd a vágyat újra érezni a párkapcsolatodban?
A vágy összekapcsolódik a szenvedélyes, játékos és szexi önmagaddal.

„Unalmas a kapcsolatunk, nincs már az a tűz, ami a legelején még meg volt…”
Ahhoz, hogy vágyat érezz, magaddal kell kapcsolatban lenned, magadat kell először szeretned!

Amikor vágyat érzel és szenvedély ébresztesz a párodban, félreteszed a felelősségteljes énedet és a titokzatos énedet veszed elő.

Meg van az az idő és az a hely, ahol előhívhatod szexuális szükségleteidet és érezheted a vágyakozással járó érzéseidet.

A vágyhoz fontos, hogy elengedhesd magad, hogy fantáziálhass önmagadról, a másikról, mindenféle felelősség nélkül. Ez feltételezi, hogy biztonságban érzed magadat a partnered mellett, így gondoskodhatsz saját szexuális szükségleteidről.
Abban a pillanatban, arra az időre, amikor képessé teszed magad a változásra, nyitott leszel az izgalmas és titokzatos érintésre.

Fontos szembe nézned magaddal, hogy feltedd a kérdést: Mi fékezi meg a vágyamat? Mi erősíti fel a vágyamat? Ha kimerült vagyok, tudok vágyat érezni? Ha nem érzem magam szexinek tudok vágyat érezni? Vágyom az öröm érzésére? Képes vagyok ellazulni? Mi kell ahhoz, hogy ne legyen rajtam felelősség? Megérdemlem, hogy jól érezzem magam?

Ha tisztáztad magadban ezeket a kérdéseket, a pároddal is érdemes átbeszélned ezeket.

Ha be akarod hozni a szenvedélyt a több éve, vagy évtizede működő párkapcsolatodba, az szándékos erőfeszítést igényel. Sajnos a vágy, nem fog bekopogni hozzád. A szenvedély sem fog megjelenni, mikor éppen házimunkát végzel, vagy az irodádban ülsz a munkád felett.

Ha a vágy elhalványult, a felélesztése miatt, először kellemetlenül is érezheted magad. Ez teljesen normális. Mégis, ha úgy gondolod, szeretnél kedveseddel szenvedélyt megélni, ne hagyd abba, lépd át a határaidat. Az először kínos dologból, szenvedélyes folytatás születhet.

A vágy, az intimitás érdemes arra, hogy harcoljatok érte. Érdemes megtapasztalnotok a vágyat a legteljesebb mértékben. Megérdemled, hogy kapcsolatod minősége teljesebb legyen.

A legfontosabb a vágy visszahozásához, elindításához, hogy sugárzó légy. Találd meg a hobbid, találd meg a feltöltődésed, ami magabiztossá tesz, mint nő, mint férfi.

s 2021.04.10. 09:33:48

Zoli, amikor randiztál egy lánnyal, akkor is pont ez volt. Elmentetek moziba, vacsorázni, utána pedig valószínűleg felvitt magához. Tudtad, hogy szex lesz. Vagy nem. Mindenesetre beírtátok a naptárba. Senki nem megy oda felkészületlenül. A lány sem, te sem. Nem olyan nagy ügy ám ez. És még valami. Dugni jobb, mint nem dugni. Elhiheted nekem, elég öreg vagyok már.

artist_not_engineer 2021.04.10. 09:33:59

@CoolKoon: Az elején még hittünk a spontaneitásban, mert úgy tűnt, hogy működik. Pedig egészen egyszerűen csak több időnk volt egymással foglalkozni, egymásra gondolni. Nem volt kérdés, hogy csinálunk közös programot, mert adta magát. Mióta gyerekeink vannak, meg kell szervezni minden egyes kimozdulást, mert valakinek vigyázni kell rájuk. De belejöttünk, és azóta legalább heti egy randink van.

artist_not_engineer 2021.04.10. 09:34:13

Nem tudom, miért huhognak sokan. Szerintem tök pozitív, hogy megoldást keres a feleség a problémára. Jó lenne, ha mindketten benne lennének.
Ebben egyébként nagyon sokat számít, hogy az ember megtanuljon szerepet váltani. Kilépni a munkavállalói, szülői szerepből és szeretővé véljon. Ehhez pedig vannak jó módszerek.
Saját példa: Viszem reggel a gyerekeket óvodába, és már menet közben írok cseten a szeretőmnek: "Férjed elhúzott már otthonról? Munka előtt lenne rád fél órám. Megint megbasználak a konyhapulton." Mikor hazaérek, az asszony már vigyorogva fogad, ő is átkapcsolt szerető üzemmódba. Általában jó szex lesz belőle, de ha éppen mégsem, akkor is jól indul tőle a nap, estig többször eszünkbe jut mindkettőnknek, stb.
Többen említették a szeretőtartást is. Na, ott aztán a legtöbbször takkra kell dugni, abban az időben, amire mindkét félnek alibije van. Ott bezzeg izgalmas ez a helyzet, házasságban meg hervasztó? Nekem az a tapasztalatom, hogy ugyanezt meg lehet tanulni kapcsolaton belül is. Nálunk aztán a tudatos szex sokkal magasabb minőséget, mélyebb megélést és még nagyobb gyakoriságot is hozott, mint korábban a spontán.

wadcutter 2021.04.10. 09:34:23

Ja, be van ütemezve mindennap este 8-10-ig sex. Ha itt vagy itt vagy, ha nem vagy itt nem vagy itt.
Mi van ha aznap vis major van? Erőszak vagy csak így jártál most?

Andy73 2021.04.10. 11:51:05

@Matthew30: Ha ilyen problémám lenne, akkor megpróbálnám egyedül megoldani (ill. a párommal), és nem kürtölném világgá. Ha úgy nem sikerülne, akkor talán elgondolkoznék, hogy igazi szakértőhöz forduljak, személyesen, aki a felmerülő kérdésekre kettesben (hármasban) adna választ, szóban és azonnal. Ez lehet lehet, hogy pénzbe kerülne, de legalább eredménnyel is kecsegtetne.
Fenntartom, hogy a cikk és a kommentek szórakoztatóak. Szakmainak nem mondanám, de a szórakoztatás is fontos dolog.

Ag3ssor 2021.04.10. 11:51:09

"Kudarcot érzek"
Jól érzed.

Még egy pali talán képes bármikor szexelni, de hogy egy nő menetrend és beosztás szerint induljon be? El nem tudom képzelni.
Igaz, nem is volt még olyan hosszú kapcsolatom, ahol számottevő ideig nem volt szex.
Amúgy mindenki nyugodtan idézze fel magában a fiatalságát... Akkor talán volt idő, meg volt lehetőség? Dehogy. Mégis megoldottuk, bármennyire is szűkösek voltak a lehetségek, meg fáradtak voltunk...
A különbség az volt, hogy igazán vágytunk rá. Ez az alapvető különbség a témával kapcsolatban.

exilis 2021.04.10. 11:51:13

Nekem csak az jut eszembe, hogy volt sokszor, hogy megkívántam az exasszonyt, és azt mondta most nem alkalmas, főz, mos stb. de megígéri este akkora szex lesz, hogy kirúgjuk ah áz oldalát. Na én persze vártam az estét egyre komolyabb merevedéssel, ő meg elaludt szépen a TV előtt már 8-kor. És ez így ment rutinszerűen. Egy idő után már ha be volt ígérve a szex, ha nem, mikor elmentem este fürödni szépen kivertem, legalább az biztosan megvolt. Szóval, én nem hiszem, hogy működni fog ez kedd csütörtök 9-10 közötti szex. Szeretők, külön élők között ez ok, mert ott van várakozás izgalma, de együtt élőknél semmi ilyesmi nincs, halott ügy.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2021.04.10. 12:27:28

@StickyLaj2678: Jaj, de kis érzékeny vagy! Azt még el sem árultam hogy a szombat is az enyém.

horrorpornó bábszínház 2021.04.12. 16:57:33

@kunzoo:
Mákgubó az esti teába, és 7-kor már alszanak.

@Matthew30:
Lifecoach a faszom. Kitalált magának egy szerinte misztikusan hangzó címet, persze nem magyarul (életmód-tanácsadó), mert úgy nem olyan misztikus. De az írásai alapján kb. olyan kurva messze van minden ilyesmitől, mintha a sarki hajléktalan atomfizika-tanácsadónak nevezné magát.

Te komolyan elhiszed, hogy ezek nem a blogger által kitalált kamulevelek?
Mert akkor nyilván hiszel a Mikulásban, Jézuskában, húsvéti nyusziban is. Ami 5 évesen nem gond, de 7 év fölött azért már kissé problémás.

@s:
"Dugni jobb, mint nem dugni."
Háát... egyrészt nem mindegy, kivel, másrészt nem mindegy, hogy a fasz melyik végén vagy.

@exilis:
Lehet, hogy az exed egy időben a csajom volt? :-)
(Nem veled egy időben, csak a szokások nagyon ismerősek.)

horrorpornó bábszínház 2021.04.12. 16:57:35

@BuddhaMen3:
Igen, valószínűleg azért nem sikerült, mert arról a béka segge alatti szintről, ahol tartózkodsz szellemileg, nemigen tudsz annyival magasabb zinten magyarázni, ahogy szeretnél. Talán járni kellett volna iskolába, és akkor menne. Bár a te esetedben akkor sem hiszem.
süti beállítások módosítása