Gyakran halljuk, hogy nincs pontos formula a sikerhez. Ez igaz, de van néhány határozott lépés, amelyet megtehetsz, hogy a vállalkozásod jó irányba tereld. Ha felállíthatnál egy sorrendet és létrehozhatnál egy olyan rendszert, amit minden nap követhetnél az tökéletes lenne, nem igaz? Ötleteltünk és megszületett ez a poszt. Nem azt mondjuk, hogy csak ezt a hét dolgot kell megtenned, de ha naponta követed a leírtakat, akkor gyorsabban fogsz kialakítani új és pozitív szokásokat.
Vasárnap : Tervezési nap
Pihenj és tervezz. Ha épp csendesebb a vasárnapod akkor délután szánj egy kis időt arra, hogy átgondold, mit csináltál az előző héten. Ezek után találj ki néhány olyan "mini-célt", amelyet szeretnél megvalósítani a következő héten. Ne próbálj túl sok dolgot tervezni egyszerre, gondolj csak azokra a feladatokra, amelyek a legfontosabbak számodra és elsősorban ezekre összpontosíts. Mindig tervezz és írd is le őket!
Hétfő : Végrehajtás
Ha megvan a megvalósítani tervezett fő ötlet, tervezd meg a legfontosabbakat a munkahétre elosztva. Oszd el a hét különböző napjain 3-4 feladatot a hétre. Azokra fókuszálj, amelyekről úgy gondolod, hogy a legtöbb bevételt hozza és a többit tedd félre akkorra, amikor több időd van. Írj fel akár hat dolgot a "tennivalók" listájára, amelyeket úgy gondolsz, hogy a héten el fogsz tudni végezni.
Kedd : Kelj fel korábban
Bár én is éjszakai bagoly vagyok, megtanultam, hogy sokkal nagyobb lendületet kaphatok, ha korábban kelek fel a nap folyamán és megteszek néhány fontos dolgot, még mielőtt elkezdődne a nap. Vannak, akik azt mondják és ajánlják, hogy 5 dolgot végezz el 11 óra előtt. Én viszont nem szeretnék ilyen korlátokat adni neked, inkább azt javaslom, hogy a kora reggeli órákat használd fel arra, hogy minél többet érj el a napod indításakor. Ezt a technika produktívabbá tehet téged és arra ösztönözhet, hogy a későbbiekben is folytasd a kemény munkát, hogy még többet érj el.
Szerda : Fókuszban a márkaépítés
A marketing az egyik legnagyobb kihívást jelentő dolog, amit egy vállalkozás tulajdonosának meg kell tennie ahhoz, hogy észrevehető legyen. Gyakran azt hisszük, hogy a márka fontosabb, mint a marketing. A marketing a termékre és szolgáltatásokra összpontosít. A márkaépítés viszont a vállalkozásodra és arra, hogy a vállalkozásod hogyan segíti az embereket a személyes céljaik elérésében. Amikor a márkaépítésre koncentrálsz, azon dolgozol, hogy a marketingterved minden szempontját egy szilárd stratégiába integráld, amely több platformon és csatornán keresztül több emberrel megismerteti a márkád.
Csütörtök : Innováció és alkotás
Ha termékorientált vállalkozásod van, a csütörtök remek nap az innovációra való összpontosításra. Lehet, hogy ezzel más napon foglalkozol, ami teljesen rendben van. Ennek ellenére ne felejts el időt tölteni a vállalkozásod innovatív oldalán és írj le néhány ötletet a következő projektedhez. Meríts ihletet és gondolkodj el azon, hogy vajon Steve Jobs mire gondolhatott, amikor azt mondta a munkatársainak : "Itt vagyunk, hogy jelet hagyjunk az univerzumban."
Péntek : Értékelj és frissíts
Egy olyan vállalkozást, amelynek az előrehaladását, fejlődését nem lehet mérni, nem érdemes vezetni. Szánj egy napot a héten arra, hogy értékeld azt, hogy is áll a vállalkozásod. Nézd meg a mutatóid, kiadások, bevételek stb. Gondold át továbbá azt is, hogy hol szeretnél lenni a következő fél- egy évben.
Szombat : Csinálj valami mulatságosat
Igen, a megszállott vállalkozóknak is szükségük van egy kis pihenésre, szórakozásra. Szánj időt magadra és arra, hogy olyan dolgot csinálj, amit szeretsz. Ezzel megújulhat az elméd, a szellemed és felkészülhetsz egy újabb hétre.
Remélem, hogy ezek a tippek minden nap segítenek abban, hogy közelebb kerülj a céljaidhoz. Képes vagy rá! Megfogod tudni csinálni!
Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!
Likeold az oldalunkat a FACEBOOKON!