Nemrég olvastam egy cikket a világ vezető marketing tanácsadó cégének munkatársával. Eddig több, mint 40 millió dollárt költött hirdetésekre, mára azonban elérte azt a szintet, hogy ugyan 800.000 dollárt költ havonta, mégis óriási profitot képes termelni vele. Nagyon nagy számokról beszélünk viszont ahogy fentebb olvashatod a profit bőven túlszárnyalja ezeket a költségeket, legyen szó Facebook,Instagram, Google Ads hirdetésekről. Kíváncsi voltam hogy csinálta és a cikkből kiderült, hogy melyik a két legnagyobb hiba amit egy hirdetésnél elkövethetsz.
1. Úgy gondolod, hogy óriási pénz kell ahhoz, hogy sikeres legyen a hirdetés
Amikor a hirdetésekre gondolunk, legtöbbször az jut eszünkbe, hogy óriási összegek kellenek ahhoz, hogy egyáltalán értelme legyen belevágni, de ez valójában nem így van. Minden azon az emberen múlik, aki a legjobb kapcsolatot alakítja ki az ügyfelekkel. Ha nincs meg a kezdőtöke, kitől kaphatod meg? Az ügyfeleidtől, vásárlóidtól. Gondolj rájuk úgy, mint az aranyra és találj utat hozzájuk, hogy eladj nekik.
Ha például kondibérletet akarsz eladni ne csak a bérletről gondolkodj. Inkább arra gondolj, hogy akiknek már eladtad a kondi bérletet mire van még szükségük és adj el nekik más dolgokat, mint futócipő, törölköző, szauna bérlet, sporttáska stb.
Vagy, készülj fel sportkrémekkel, kiváló szakemberekkel, orvosokkal akik egy esetleges sérülésnél segíthetnek neki vagy pedig hasznos tanácsokkal láthatják el a vásárlód.
Építs ki a kezdetektől jó kapcsolatot az ügyfeleiddel és hidd el meglesz a kezdőtöke a hirdetések elindulásához. Ráadásul ha már az elején úgymond szájhagyomány útján terjedsz az csak neked is jó. :)
2. Rossz terméket (és rosszul) próbálsz eladni
A második leggyakoribb hiba, hogy olyan terméket akarsz eladni, amit az emberek nem akarnak megvenni. Mindezt megspékelik jó kis szöveggel, mert azt hiszik ez menti a helyzetet. Ez nem jó stratégia.
A lényeg, hogy röviden, lényegre törően magyarázd el mit adsz el és legyen ott a "Vedd meg most" opció. Ennyi, semmi több. Nem kell több kilométeres landing page-t csinálnod. A kutya nem olvassa el.
Számodra is az a lényeg, hogy eladj, nem pedig, hogy ódákat zengj a saját termékedről. Az majd a vásárlók feladata lesz.
Ha pedig időközben kifogynál a termékből, legyen egy opció, amelyben ha a látogató megadja a nevét és az e-mail címét értesíted, amint a termék újra elérhető, ráadásul kedvezményt is kaphat a megadott adataiért cserébe.
Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!
A LifeAdvisort megtalálod a legnépszerűbb közösségi oldalakon is!
Likeold az oldalunkat a FACEBOOKON!
Kövess be INSTÁN is!