Life Advisor

A pozitivitás & motiváció forrása!

Ezt a 8 dologt kellene reggel 8 előtt megtenned

2019. október 13. 12:57 - Life Advisor

morning_routine.jpgMunka, túlóra, család, háztartás, egyéb kötelezettségek. Sok ember gyakran stresszhelyzetben érzi magát. Alig jut idő saját magadra. Ennek ellenére fontos, hogy vigyázz magadra és ne felejtsd el a céljaid. Mivel nagy a veszélye annak, hogy a saját magadra jutott idő egyszerűen csökkenni fog a napi rutinban és csak későn fogsz rájönni arra, hol ment el gyorsan az idő, ideje lesz lépéseket tenni. Az életünk gyakran tele van haszontalan dolgokkal és hiányzik az idő az igazán értelmes dolgokhoz. Íme 8 olyan dolog, amelyet reggel 8 óráig - a mindennapi élet stresszének megkezdése előtt - elvégezhetsz. Nyerd vissza az irányítást a saját életed felett.

1. Aludj legalább 7 órát

Az alvás fontosságát az egészségünk és a jólétünk szempontjából sokan még mindig alábecsülik. Néhány előny, amelyet a kipihent emberek élvezhetnek : jobb memória, hosszabb élet, több kreativitás, kevesebb stressz, kevesebb rizikó a depresszióra. És ez a felsorolás még korán sem teljes.

Ha te még nem alszol eleget, akkor hiányzik az életed megváltoztatáshoz szükséges legfontosabb előfeltétel. Aludni pedig, akár meztelenül is lehet, ami szintén hasznos. Kattints ide és tudd meg miért? >>>

2. Meditálj

Amikor felébredsz a frissítő 7 órás alvás után, próbáld ki a meditációt. Ez egy nagyszerű lehetőség arra, hogy rögtön a nap elején pozitív gondolatokkal töltődhess fel.

Tanulj meg hálás lenni azért, amid van. Ez fogod a nap folyamán sugározni és automatikusan többet vonzol majd magadhoz. Ha időt szánsz a reggeli meditációra, akkor rájössz, hogy milyen könnyű és hogy milyen óriási hatással lehet az egész napodra.

3. Sportolj

Ha szeretnél egészséges, boldog és produktív ember lenni, akkor kezdj el sportolni. Akár edzőteremben, akár otthon, ez már csak rajtad múlik.

Egyébként például már a reggeli kertészkedés is segít tisztítani és helyrerakni a gondolataid. A lényeg, hogy mozogj.

4. Építs be napi 30 gramm fehérjét a napodba

Donald Laymon professzor 30 gramm fehérjét ajánlj reggelire. A fehérje miatt hosszabb ideig lesz teltségérzeted és pozitív hatással lesz a vércukorszintedre is. A professzor szerint a reggelink 40%-nak fehérjének kell lennie. Jól működhet mindez a tojással, amelynek darabja megközelítőleg 6 gramm fehérjét tartalmaz. Ha nem tetszik a tojás, akkor a csirkehús vagy a túró is ajánlott. Ha pedig biztosra mennél és ami mindig segítségedre lesz : protein shake.

5. Állj be a hideg zuhany alá

A hideg víz támogatja a testi és szellemi jólétet. Hosszú távon pozitív hatással van az immunrendszerre és a keringésünkre is. Természetesen ez nem túl kellemes, de képzeld el, hogy egy medencébe mész, vagy egy hideg tóba. Csak néhány másodpercet vesz igénybe és minden a helyére kerül.

A hideg zuhany nagyszerű módja annak, hogy kitisztítsuk a gondolatainkat vagy hogy mélyeket lélegezzünk és felfrissüljünk. Éberebbek, frissebbek és boldogabbak leszünk.

6. Képzed magad

A szórakozás nem minden. Ami igazán számít az az önfejlesztés. A legsikeresebb emberek legalább egy könyvet elolvasnak hetente. Ők így tanulnak.

Ha ezt nem tudod időben megtenni, próbáld ki a hangoskönyveket. Ezt reggelenként a reggeli közben vagy útközben a munkába is tudod hallgatni. Már csupán 15 perc reggelente változást hozhat.

Egy bizonyos területen szélesebb ismeretekkel rendelkezhetsz, más szemmel láthatod a világot és másképp gondolkodhatsz a dolgokról.

7. Kövesd a céljaid

A legjobb esetben leírtad őket, mind a rövid, mind pedig a hosszútávú céljaid. Ha mindennap megnézed ezt a listát, akkor ennek megfelelően tervezheted meg az előtted álló napot.

Amikor mindennap elolvasod a leírt a céljaid, akkor gondolatokkal táplálod őket. Megjegyzed őket és bizonyos döntéseket is másképpen hozhatsz majd meg.

8. Dolgozz legalább egy életcélodon

Ismerős? Minél több döntést kell meghoznunk egy nap, annál kevésbé leszünk motiváltak. Ezért fontos, hogy még reggel hozzunk meg alapvető döntéseket és foglalkozzunk velük. Ha nem teszed meg, akkor valószínűleg este sem fogod megtenni, amikor már fáradt vagy.

Tehát sose felejtsük el : a legrosszabb az első. Mindig azt végezd el először, ami a legfontosabb. Ha ezt mindennap megteszed, akkor végül világossá válik, hogy az életcélodat sem olyan nehéz elérni.

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

A LifeAdvisort megtalálod a legnépszerűbb közösségi oldalakon is!

Likeold az oldalunkat a FACEBOOKON!

Kövess be INSTÁN is!