Life Advisor

A pozitivitás & motiváció forrása!

Nincs szükség kávéra : 5 reggeli rutin, amely segíthet a hosszú hétköznapokon

2018. augusztus 17. 07:30 - Life Advisor

sunrise-1675375_640.jpgSokszor kérdezték már tőlem, hogy miként tudom fenntartani azt a kimeríthetetlen energiaforrást, amivel rendelkezem. Naponta két vödör kávét iszol,ugye? A válaszom : nem. A kávé számomra kicsit függőséget okozó dolog, ezért nem szeretném azt átélni, hogy kávé nélkül el sem tudom indítani a napom. De, akkor mégis mit csinálok? Itt van 5 reggeli rutin, ami neked is segítségedre lehet.

 

1. Reggeli olvasás 20 percig!

Az első dolgom, amit reggelente csinálok, hogy előveszek egy jó könyvet és 20 percen keresztül olvasok. Nem foglalkozom az üzenetekkel és az emailekkel. Nem esek kísértésbe, hogy a számítógépem felé vegyem az irányt. Egy pozitív gondolatokkal teli kezdés, az egész nap alaphangulatát megadja. Ne használj se okostelefont, se semmit, ami elvonja a figyelmed.

Ennek az oka, hogy ellenőrizni akarod, hogy mit kell csinálnod. Ha pedig az az első dolog, hogy elkezdesz aggódni, akkor nem fogsz tudni produktív lenni a nap folyamán.

Ha otthon vagy és a csirke egy kicsit megégett, mi olyan nagy ügy? Pihenj!
/Jacques Pepin/


2. 10 perces "mini" edzés!

A 20 perces olvasás után, 10 perc fizikai gyakorlat következik. Guggolás, felülés, kocogás, bármi ami egy apró mozgást ad neked. A jó zene mellé, csak növeli a jó kedvet. A reggeli mozgás pedig segít beindítani az anyagcserét is. Az endorfin szintedet is emelheti, amely jó alapja lehet a napodnak.


3. Reggeli zuhany!

Ennek már egy külön cikket is szenteltem, az összes jótékony hatásával együtt. Kutatások is bizonyítják, hogy a reggeli zuhanyzás energetizálja a tested. Ezenkívül a kreativitásodra is jó hatással lehet.

Mindenki fejéből kipattant már egy ötlet, aki valaha állt a zuhany alatt. A világot viszont az a személy változtatja meg, aki kilép a zuhany alól, megtörölközik, és kezd valamit az ötletével.


4. Reggeli írás 5 percig!

Minden reggel szentelek 5 percnyi időt arra, hogy átgondoljam sőt le is írjam, hogy melyek azok a dolgok, amelyekért hálás vagyok. Aztán felírom azt az egyetlen egy dolgot, amit aznap mindenképpen meg kell csinálnom. Végezetül a hosszútávú céljaim írom le, emlékeztetve magam arra, hogy ezzel a nappal is közelebb jutok a céljaimhoz.


5. Hatalmas reggeli 10 percig!

Igen jól látod. Nem hagyom ki a reggelit, sőt időt szánok egy bőséges reggelire. Gyümölcs, gabonafélék, kenyér, forró csoki stb.stb. Néha az irodában reggelizem ugyan, de mindig biztosítom önmagam számára a bőséges és energia dús reggelit.

Ezek a kis rutinok egyszerűnek tűnnek, de igenis hatékonyak. Tény, hogy körülbelül 5,5-6 órákat alszom az általában javasolt vagy megszokott 7-8 óra helyett. Ellentmondásosnak tűnhet, de így mégis több energiám van, mint amikor 8 órákat aludtam. Tudom, hogy segítenek a fenti tippek, mert szó szerint 10-12 órákat dolgozom naponta. Az írásom végső sikere attól függ, hogy elfogadod-e ezeket a tippeket és hajlandó vagy-e alkalmazni ezeket. Egy egyszerű kérdés : mit veszíthetsz?

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

Likeolj minket ide kattintva a www.facebook.com/lifeadvisorhungary oldalon! 

 Kövess az Instagramon is! >>>