Life Advisor

A pozitivitás & motiváció forrása!

Utálod a hétfőket? Íme 5 tipp, hogy küzdj meg vele!

2018. június 18. 06:00 - Life Advisor

window-1148929_640.jpgIgen, egy újabb hét és egy újabb hétfő. Itt az ideje,hogy kikelj az ágyból. Nem jó érzés ugye? De vajon miért nem kedvelik olyan sokan a hétfőket? Ennek több oka is lehet : nem szereted a munkád, nem kedveled azokat az embereket, akikkel együtt vagy, nem találod meg a sikert a mindennapokban. A legfőbb ok pedig a hétköznapok és a hétvége közti ellentét. Túl nagy a kontraszt. Gondold csak át,ha nem dolgozol, akkor annak tudod szentelni az idődet, amit ténylegesen szeretsz. Akár családról, akár barátokról, akár a saját személyes szenvedélyedről is legyen szó. Aztán visszakerülünk a hétköznapokba, ahol mindent a kemény munkához kell igazítani, még akkor is, ha ahhoz semmi kedvünk. Mutatok 5 tippet, ha utálod a hétfőket!

1. Maradj produktív a hétvégén is!

A fent említett drasztikus ellentét leküzdésének érdekében, próbálj meg produktív maradni a hétvégén is. Szánj időt könyvek olvasására vagy éppen egy hétvégi kirándulásra, ahova mindig is el akartál jutni. Tudatosan keresd a személyes növekedést mindenben, amit csinálsz, ami azt jelenti, hogy szándékosan csinálj mindent, amit teszel és ne bízz semmit a véletlenre.

Használd a hétvégét, hogy saját magad jobb verziójává válj, így ha hétfőn bemész dolgozni energikus és pozitív leszel.

 

2. Fejleszd a szokásaid!

2018-tól kifejlesztettem egy új szokást, miszerint felkeltem reggel 6-kor és vagy olvastam vagy pedig edzettem. Eleinte nem voltam benne biztos, hogy hétvégén is reggel 6-kor kellene kelnem, de úgy döntöttem kipróbálom. Az eredmény? Nem érzem meg a hétfő reggeleket. Minden reggel ugyanolyan produktív, pozitív, inspiráló és megadja a kellő motivációt a napomhoz.

Igen, tudom, hogy te is tovább szeretnél aludni a hétvégén, én is így vagyok. Azonban ne felejtsd el, hogyha fejleszteni szeretnél az életeden, akkor ki kell lépned a komfortzónádból. Az elején fárasztó lehet, de lendületet és motivációt fog teremteni.

 

3. Ne légy éjszakai bagoly!

A Kaliforniai Egyetem kutatása szerint az alváshiány összefügg az Alzheimer-kór és a rák kialakulásának nagyobb kockázatával, valamint hogy megcsappan a pszichológiai jóléted. Hogy jön mindez a hétfőhöz? Ha eleget alszol, frissen fogsz ébredni és készen állsz majd arra, hogy elindítsd a napod.

10 tipp,ha nem jön álom a szemedre! >>>

 

4. Készülj fel!

Vannak, akik tiszta depressziósak lesznek, amikor vasárnap este ágyba kerülnek, hiszen rágondolnak, hogy másnap hétfő lesz. Kezd el előkészíteni a következő hetet már a hétvégén. Kezdj el gondolkozni arról, hogy mi az, amit az adott héten meg kell csinálnod. Annak tudatában, hogy mire számíthatsz és azt hogyan tervezed megoldani nagyobb bizalmat tudsz a hétbe belefektetni.

 

5. Találd meg az életcélod!

Ez a legnehezebb tanács. Kellemetlen, de valószínűleg te sem a hétfőket utálod, hanem azt a munkát, amit végzel. Te miért nem azt csinálod, amit szeretsz? Próbáld meg olyan társaságot találni, ahol pontosan azt csinálhatod amit szeretsz és akiktől motivációt és inspirációt kapsz. Ekkor a hétfő ugyanolyan izgalmas lesz, mint a péntek.

4 kérdés, amely segíthet megtalálni a szenvedélyed! >>>

 

Próbáld ki a fenti 5 tippet te is az életedben. Tudom, hogy nehéznek tűnik, de te is tudod...minden kezdet nehéz. Most pedig menj és élvezd a hétfődet! Hidd el, hogy ez most más lesz!

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

Likeolj minket ide kattintva a www.facebook.com/lifeadvisorhungary oldalon!